Jak można złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, wystarczy zarejestrować się w naszym sklepie i można przystąpić do zakupów.

Czy można złożyć zamówienie na inną osobę?

Oczywiście, że tak. Wystarczy podać numer telefonu do wybranej osoby, ponieważ to właśnie z nią kurier będzie się kontaktował 15 minut przed przyjazdem.

Czy dowozicie zakupy w mojej okolicy?

Zakupy dowozimy na terenie Krakowa, weryfikacja natomiast następuje na podstawie kodu pocztowego (30-XXX, 31-XXX). Jednak z uwagi na szerokie zainteresowanie wśród klientów, w najbliższym czasie przystąpimy do poszerzenia rejonu dostaw.

Jakie są dni i godziny dowozu zakupów?

Podczas składania zamówienia w naszym sklepie, mają Państwo do wyboru 3 przedziały czasowe od poniedziałku do piątku:

1. 10:00 - 14:00

2. 14:00 - 16:00

3. 16:00 - 19:00

Jakie są koszty dostawy?

Gwarantujemy darmową dostawę w przypadku zakupów na min. 100 zł. Przy zamówieniu pomiędzy 50 zł a 99 zł koszt dostawy wynosi 12 zł.

Jak można zmienić termin dostawy?

Termin dostawy mogą Państwo zmienić jedynie w dniu zamówienia do godziny 00:00. Po tej godzinie, bądź w dniu dostawy nie będzie to możliwe. Aby dokonać zmian należy wejść w „moje konto”, a następnie „historia i szczegóły zamówień”. Znajdują się tam wszystkie dotychczasowe oraz aktualne zamówienia. Wybierając opcję „zmiana terminu dostawy”, ustalamy nową, dogodną dla nas datę oraz odpowiednią godzinę. Szczególne przypadki prosimy kierować na adres bok@e-skowronek.pl

Co się stanie z zamówieniem jeśli nie będzie mnie pod wskazanym adresem?

W takim przypadku zamówienie zostanie zwrócone do magazynu, a kosztami zostanie niestety obciążony zamawiający. Realizacja tego samego zamówienia to koszt dodatkowych 30 zł. Prosimy o kontakt pod adresem bok@e-skowronek.pl

Czy można zapłacić kartą?

Oczywiście, kartą zapłacisz przy odbiorze zamówienia.

Jaki jest czas dostawy?

Dostawa jest realizowana do 48 godzin.

Czy trzeba się zarejestrować aby zrobić zakupy?

Tak, rejestracja w naszym sklepie jest niezbędna do rozpoczęcia zakupów.

Czy jest dostępna historia moich zakupów?

Pełna historia jest dostępna po zalogowaniu się w naszym sklepie na głównym panelu. Widoczne są także podpowiedzi z ostatnimi zamawianymi produktami.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. W przypadku zamówień dla firm, faktura VAT jest wystawiana automatycznie. Przy zamówieniach osób fizycznych wystawimy ją na podstawie paragonu. Prośby można kierować na adres bok@e-skowronek.pl

Nie dotarło do mnie potwierdzenie złożonego zamówienia. Co dalej?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt pod adresem zakupy@e-skowronek.pl

W jaki sposób przechowujecie produkty podczas transportu?

Nasze produkty są przechowywane oraz transportowane w chłodniach, gdyż wszystkie samochody z naszej floty posiadają zabudowę termiczną (samochód-chłodnia).

W jaki sposób można skontaktować się z kurierem?

Kurier będzie się z Państwem kontaktował 15 minut przed przyjazdem. Pozostałą formą kontaktu jest adres bok@e-skowronek.pl lub Infolinia 12 311 8000

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się Lub Zresetuj hasło