Reklamacje

  1. Reklamacje.

    1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towarów z zamówieniem, wad towarów lub w przypadku jakichkolwiek innych zastrzeżeń odnośnie zamówienia Kupujący może złożyć reklamację.

    2. Rekomendowanym sposobem złożenia reklamacji jest wysłanie reklamacji w formie elektronicznej na adres bok@e-skowronek.pl

    3. W celu przyśpieszenia procesu rozpoznania reklamacji zaleca się wskazanie w jej treści:

  1. okoliczności zdarzenia, z którego Kupujący wywodzi roszczenia,

  2. żądania Kupującego,

  3. danych kontaktowych Zleceniodawcy,

  4. dokładnego opisu stwierdzonych wad – w przypadku reklamacji związanych z wadami towarów.

Brak danych wskazanych powyżej nie ma wpływu na skuteczność złożonej reklamacji.

    1. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od złożenia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący jest informowany w formie wiadomości elektronicznej e-mail.

    2. Kupujący będący konsumentem ma prawo skorzystać z poza procesowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Kupujący może:

  1. złożyć skargę poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/,

  2. złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php).



Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się Lub Zresetuj hasło