Reklamacje
-
Reklamacje.
-
W przypadku stwierdzenia niezgodności towarów z zamówieniem, wad towarów lub w przypadku jakichkolwiek innych zastrzeżeń odnośnie zamówienia Kupujący może złożyć reklamację.
-
Rekomendowanym sposobem złożenia reklamacji jest wysłanie reklamacji w formie elektronicznej na adres bok@e-skowronek.pl
-
W celu przyśpieszenia procesu rozpoznania reklamacji zaleca się wskazanie w jej treści:
-
-
okoliczności zdarzenia, z którego Kupujący wywodzi roszczenia,
-
żądania Kupującego,
-
danych kontaktowych Zleceniodawcy,
-
dokładnego opisu stwierdzonych wad – w przypadku reklamacji związanych z wadami towarów.
Brak danych wskazanych powyżej nie ma wpływu na skuteczność złożonej reklamacji.
-
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od złożenia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący jest informowany w formie wiadomości elektronicznej e-mail.
-
Kupujący będący konsumentem ma prawo skorzystać z poza procesowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Kupujący może:
-
-
złożyć skargę poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/,
-
złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php).